Lezajlott a "Digitális erőd" játék

Összefoglaló

2013. április 16-án 16 órától került megrendezésre könyvtárunkban „A Nevelési Tudásdepó projekt helye a közoktatás-fejlesztési stratégiában, különös tekintettel az innovációs potenciál fejlesztésének lehetőségei a nem formális és informális képzés területén” címmel meghirdetett TÁMOP 3.2.4 pályázat keretében elkészült „Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében” program.

A játékra 15-18 éves korosztályból vártuk 3-5 fős csapatok jelentkezését. Két vállalkozó kedvű társaság jelentkezett, akik részvételével létrejöhetett a próbajáték.

A feladatok megoldásához az interneten kellett információt keresni, szükség volt némi matematikai tudásra, kis logikára és természetesen a könyvtárban való eligazodásra is.

A feladatok változatosak voltak és érdekesek. Keresni kellett pl. reneszánsz festőket és műveiket megadott feltételek alapján, freskórészleten egy nevet, a Nemzeti Audiovizuális Archívumban műsort, meg kellett találni a második tökéletes számot, egy iniciálét adott corvinában.

A lelkes és a kilépőkódot megfejtő játékosokat a végén kis ajándék várta.

Remélem sok új információval és jó élményekkel gazdagodtak a résztvevők.

Jövőre újra találkozunk!

A program teljes leírása: olvasas.opkm.hu/index.php

(Forrás: krudylib)

please do NOT follow this link